Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Chińskie Radio Międzynarodowe podaje: 12 grudnia 2016 r. polskie Ministerstwo Finansów oświadczyło, iż od tego dnia polski złoty jest bezpośrednio wymienialny na chińskiego juana. Jest to wspaniała wiadomość dla wszystkich firm prowadzących interesy w Chinach.

Z okazji wizyty w Polsce przewodniczące Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce – XI Jinpinga w dn. 20 czerwca 2016 w Ambasadzie RP Pekinie odbył się zorganizowany przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji „Dzień Polsko-Chińskiego Biznesu”. Na wydarzenie przybyło ponad 150 osób.

Polska może zostać regionalną przystanią dla chińskiego kapitału, a biznes szeroko otworzyć sobie drzwi do Chin.

Rosnąca klasa średnia, dynamiczny wzrost konsumpcji czy migracja ze wsi do miast otwierają rynek Państwa Środka na zupełnie nowe sektory naszej gospodarki. To ogromna szansa, biorąc pod uwagę, że Państwo Środka jest coraz bardziej dopieszczane przez świat Zachodu.

Czytaj dalej na stronach PB: http://pulsbiznesu.pb.pl/4397427,15102,polski-szlak-prowadzi-do-chin

Agencja Rynku Rolnego zajmuje się m.in. poszukiwaniem możliwości zbytu polskich produktów rolno-spożywczych na rynkach zagranicznych. W ramach tej działalności organizowane są misje przedsiębiorców na zagraniczne targi, gdzie mogą zaprezentować swoje produkty. 

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Pekinie pragnie zaprosić polskich eksporterów artykułów spożywczych do udziału w spotkaniach B2B z importerami i dystrybutorami w mieście Tianjin (15 kwietnia br.). Celem spotkania będzie promocja Polski oraz pomoc polskim eksporterom i producentom w nawiązaniu kontaktów z importerami i dystrybutorami artykułów spożywczych w Tianjin.

Szanowni Państwo,

Coraz częściej nasza firma otrzymuje informacje od polskich przedsiębiorców o tym, że zostali oni oszukani przez chińskich „partnerów biznesowych”.

Oto kilka prostych porad, które pomogą zapobiec takim sytuacjom: