Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

WPHI Szanghaj uprzejmie informuje, iż jest w posiadaniu bazy danych kontaktowych chińskich importerów różnych produktów. Baza danych została zakupiona ze środków europejskich, programu Innowacyjna Gospodarka i obejmuje produkty, o które najczęściej pytają polscy eksporterzy (np. żywność, biżuteria, meble itp.).

Najważniejsze targi produktów spożywczych, w tym produktów importowanych, w Pekinie i jedne z najważniejszych tego rodzaju w Chinach poza targami SIAL w Szanghaju. Pierwsza edycja targów World of Food Beijing odbyła się w 2014 i odniosła duży sukces - wzięło w nich udział łącznie 542 wystawców z 26 krajów. Według danych organizatorów odwiedziło je 21 tysięcy osób.

Kilka lat już minęło ale i taki epizod się mi przydarzył. Doświadczenie oraz znajomości wtedy zdobyte procentują do dziś. W Tianjinie, w okolicy gdzie mieszkałem w latach 2011/2013 otwierała się właśnie duża galeria handlowa. Jeszcze była nie wykończona ale już wisiały ogłoszenia wynajmu powierzchni handlowych. Poszedłem i zapytałem się o wolne lokale. Chińczycy w szoku na widok białego ale przedstawili mi swoją ofertę.

1) Rejestracja firmy w Chinach

Firma Lehman, Lee & Xu, od momentu powstania w roku 1992, pomaga firmom zagranicznym w tworzeniu i obsłudze firm na terenie ChRL.

Większość naszych klientów, na siedzibę swojej chińskiej firmy wybrała Pekin, Szanghaj, Shenzhen, Tianjin, Ningbo i Kanton.

Zespół naszych prawników i konsultantów analizuje wszystkie potrzeby i zadania klienta oraz doradza tak, aby nowo założona firma odniosła w Chinach sukces.

Pomocne wskazówki dla polskich eksporterów mleka na rok 2015

Artykuł pomija wymagania prawne i sposoby wejścia na rynek chiński i komentuje jedynie obserwacje rynkowe i sugeruje rozwiązania marketingowe dla skuteczniejszej sprzedaży. Analizy prowadzone w Szanghaju, Shenzhen, Guangzhou, Hong Kongu, Hangzhou oraz Chongqing w styczniu/lutym 2015.