Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Chińska grupa Alibaba błyskawicznie zyskuje klientów w naszym kraju. Według badania Megapanel PBI/Gemius w Marcu jej serwis Aliexpress.com miał już w Polsce 2,3 mln użytkowników i ponad 11% zasięgu wśród internautów.

W kwietniu został opublikowany raport badawczy Jeniffer Pan z Harvardu oraz Yiqing Xu z MIT (Massachusetts Institute of Technology, Political Science Dep.) na temat analizy orientacji ideologicznej „współczesnych Chińczyków”.

Tydzień temu odbyły się w Changsha największe w Azji targi kamieni jubilerskich. Kamienie szlachetne oraz półszlachetne (m in. rubiny, szmaragdy, opale, krzemienie, piryty, bursztyny, jadeity, diamenty, topazy, agaty).

Jak przygotować i przedstawić ofertę partnerowi chińskiemu, wyróżnić swoje stoisko w Państwie Środka, a także sfinansować udział w misjach gospodarczych? Te oraz inne kwestie poruszone zostały 24 kwietnia, podczas zorganizowanego przez PAIiIZ szkolenia „Jak urządzić się w Chinach”, skierowanego do polskich przedsiębiorców.